Je hebt altijd het recht om een product binnen 14 dagen als retour bij ons aan te melden. Meld het retour aan bij onze klantenservice om een retourlabel te ontvangen.
Gaat het om een voedingssupplement? Deze kan alleenongeopend,mét seal/folie (binnen,- en buitenkant) en een onbeschadigd verpakking worden geretourneerd.
Wij gaan over tot omruiling of creditering zodra het product onbeschadigd in ons magazijn is gearriveerd.
Kosteloos retourneren
Voor onderstaande retouren hoef je geen verzendkosten te betalen:
Na het aanmelden van het retour bij onze klantenservice heb je 14 dagen het recht het product te retourneren via onderstaande mogelijkheden. House of Nutrition stuurt indien mogelijk een vervangend product. Mocht dit niet mogelijk zijn, wordt het product gecrediteerd inclusief verzendkosten en wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Stappen kosteloos retourneren
Retourneren op eigen kosten
Indien je je bedenkt of een vergissing hebt gemaakt, kunnen artikelen geretourneerd worden op eigen kosten. Producten kunnen geretourneerd worden, indien dit binnen 14 dagen na de aankoop is gemeld aan House of Nutrition. Je hebt daarna nogmaals 14 dagen het recht het product te retourneren via onderstaande mogelijkheden.
Stappen retourneren
op eigen kosten
Retouradres:
Wmix NV
De Weven 15
3583 Beringen
België
Niet thuis? Pakket gaat naareen ophaalpunt
Ben jij niet thuis en kan jouw pakket ook niet bij de buren worden afgeleverd? Dan brengt DHL deze naar een afleverpunt bij jou in de buurt. Houd je mail goed in de gaten. DHL gooit namelijk geen fysieke kaartjes meer in jouw brievenbus, maar informeert dit via de mail waar het afleverpunt zich bevindt en wanneer je jouw pakket daar kan afhalen. Let op! Het pakket blijft 7 dagen bij het ophaalpunt liggen daarna komt het retour naar House of Nutrition. Dus op tijd ophalen!
DHL SDD werkt niet met ophaalpunten maar probeert de zending de volgende dag nog een keer te leveren. Je kan op de Track & Trace pagina van DHL SDD je adres wijzigen. Neem contact op met DHL SDD (kan alleen via de chat via de Track & Trace pagina) als je pakket toch op een andere dag geleverd moet worden.
Aandachtspunten: