Filters

Voeding & Repen
Dieetwensen
Gewicht
Merken
Smaken
Sportdoel
Vorm

Eiwit snacks

Lees meer over eiwit snacks...

Ongeacht je fitnessdoel; afvallen, gainen of droog trainen, zijn eiwitten een essentieel onderdeel uit je voedingsschema. Op deze pagina vind je de lekkerste eiwitrijke snacks die jouw sportdoelen ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan heerlijke proteïne repen, protein pancakes, protein pudding en ontdek nog veel meer proteïne producten. Lees meer...

First Class Nutrition - Pancake Mix
Pancake MixFirst Class Nutrition
20,90
Onze keuze
NJIE - Protein Bar (12-pack)
Protein Bar (12-pack)NJIE
29,95 26,96
Barebells - Protein Bars (12-pack)
Protein Bars (12-pack)Barebells
28,90
Barebells - Vegan Protein Bar (12-Pack)
Vegan Protein Bar (12-Pack)Barebells
28,90
Nutrend - Protein Pancake
Protein PancakeNutrend
19,50 17,55
Nutrend - Vegan Protein Crunchy Bar (25-pack)
Vegan Protein Crunchy Bar (25-pack)Nutrend
34,95
NJIE - Protein Pudding (12-pack)
Protein Pudding (12-pack)NJIE
29,95

Ongeacht je fitnessdoel; afvallen, gainen of droog trainen, zijn eiwitten een essentieel onderdeel uit je voedingsschema. Op deze pagina vind je de lekkerste eiwitrijke snacks die jouw sportdoelen ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan heerlijke proteïne repen, protein pancakes, protein pudding en ontdek nog veel meer proteïne producten.


Waarom kiezen voor eiwitrijke snacks?

De gemiddelde eiwitinname die je per dag nodig hebt is ongeveer 0,8g per kilogram lichaamsgewicht. Als je bijvoorbeeld 75 kilogram weegt, dan zul je tussen de 60 en 75 gram proteïne per dag nodig hebben. Maar als krachtsporter en/ of als duursporter heb je zelfs nog een beetje extra nodig. Dat komt omdat er tijdens het trainen kleine scheurtjes in je spieren ontstaan. Je lichaam heeft dan eiwitten nodig om te kunnen herstellen. Wij raden sporters aan om 1,2 tot 1,6 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht te eten. Dat komt neer op 90 tot 120 gram per dag.

Genoeg eiwitten binnenkrijgen kan best een uitdaging zijn. Maar met eiwitrijke snacks wordt het al een heel stuk makkelijker. Het is een goede manier om extra eiwitten binnen te krijgen naast je hoofdmaaltijden. Ga bijvoorbeeld voor een proteïne reep, deze zijn ook nog eens handig om mee te nemen als je een drukke dag op werk hebt. En naast dat ze eiwitrijk zijn, zijn ze ook nog eens erg lekker. Heb je iets meer tijd? Maak dan bijvoorbeeld een pannenkoek, brownie, muffin of protein ice cream!

Wanneer kan ik deze snacks eten?

Eiwitrijke snacks zijn de ultieme tussendoortjes met een hoog eiwitgehalte. Handig als je niet genoeg eiwitten binnenkrijgt tijdens je hoofdmaaltijden. Eet een proteïne reep om de tijd tussen het ontbijt en de lunch te overbruggen of ga voor een lekkere pudding om je zoete trek te stillen. Maar natuurlijk kunnen de eiwitrijke snacks die je op deze pagina vindt ook uitstekend als ontbijt. Denk bijvoorbeeld aan een luxe pannenkoeken ontbijt voor als je iets meer tijd hebt of geniet van een eiwitrijke havermoutpap. Een ding is zeker: met deze snacks zal je makkelijk eiwitten die je nodig hebt binnenkrijgen.

Wat zijn de voordelen van onze eiwitrijke snacks?

  • Je kan op een makkelijke en snelle manier eiwitten eten
  • De snacks bevatten een hoog gehalte aan eiwitten
  • Wij hebben genoeg ‘’laag in suiker opties’’
  • Er is genoeg variatie op onze site!

Eiwitrijke snacks kopen bij House of Nutrition

Kortom eiwitrijke snacks ondersteunen ieder trainingsdoel! Of je nu sport op top- of amateurniveau, eiwit snacks zijn een eenvoudige en snelle manier om voldoende eiwitten binnen te krijgen. House of Nutrition heeft een zorgvuldige selectie voor je klaar staan met alleen maar de beste kwaliteit eiwit snacks en proteïne producten. Bestel voor 23:59 uur op werkdagen en geniet de volgende dag al van onze eiwit snacks!


Je winkelmandje is leeg.

Verlanglijstje

Je verlanglijstje is leeg.